برای نی نی گلم

دلتنگتم نقلی

1391/12/2 0:35
نویسنده : مامان آینده
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم

خوبی مامان؟

نمی دونی چقدر دلم برا نوشتن تنگ شده بود عزیزم.این چندوقت خیلی سرم شلوغه گلم

یه وقت فکر نکنی مامان یادت نیست.من همیشه و همه جا به شما فکر شمام.

الان اومدم همین و بگم و ببوسمت

من و بابایی تمام تلاشمون رو میکنیم تا آینده خوبی داشته باشی نه که فکر کنی برا اومدنت فقط دنبال آسایش و پولیم برای ما آرامش شما از همه مهمتره.میخوایم وقتی میای دغدغه های ما و پر مشغلگیمون اذیتت نکنه

برای مامان بابا و مامانی بابایی خیلی دعا کن

خدای مهربون و خوبم بابت تمام نعمتهات شکر مواظب کوچولوی ما هم باش

هزاران بار میبوسمت عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامی پارمین
2 اسفند 91 10:41
دوست جونم
من هم برات دعا میکنم تا هر چه زودتر مقدمات ورود فرشته کوچولو مهیا بشه


ممنون دوست مهربومنم
افسانه مامی پارمین
21 اسفند 91 14:21
خاله کجایی ؟ خبری ازت نیست ؟؟؟


عزیزم این روزای من همش کاره.....
دلتنگتونم