برای نی نی گلم

بابا و مامانه پر مشغله

1391/11/7 23:09
نویسنده : مامان آینده
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولوی مامان

عزیز دلم مامان رو ببخش اگه این روزا فرصت نمیکنه زیاد برات بنویسه آخه مامان و بابا این ماه از سال خیلی خیلی سرشون شلوغه تا بعد عید.

عزیزم امروز عصر تو بازار با بابا فرزام کلی لباسای کوچولو نگاه کردیم و یه عالمه ذوق زدیم مخصوصا وقتی چشممون به شورت عینکی افتاد.

خدای مهربونم ازت خواهش میکنم زود زود زود به من و بابای نی نی کمک کنی تا زندگیمونو رو برای نی نی قشنگمون آماده کنیم

راستی گلم به لطف خدا بابا فرزام داره یه کار خیلی بزرگ انجام میده خیلی برای بابای مهربونو گلت دعا کن

بابای شما یه فرشته ی زمینیه که خدا برای مامانت فرستاده همیشه به فکر منو شماست و تمام تلاشش رو میکنه

عزیزم من تازه از سر کار برگشتم خونه و منتظر بابا فرزامم الان هم باید برم میز شام رو بچینم که بابایی میاد خیلی خسته است.شما یه بابای خیلی شکمو داری خیلی هم شیطون.

وقتی بابا حسین(بابای بابا فرزام) یا مامان ژاله(مامان بابا فرزام) از کوچیکیای بابات تعریف میکنن کلی دلم میلرزه که اگه شما به بابات بری چه خونه خراب کنی میشی...

گلم هرچی هستی باش تمام سختی های با تو بودن رو به جون میخرم

به خدای خوبو مهربونم میسپارمت و یه عالمه میبوسمت عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان پارمین
8 بهمن 91 14:50
هدیه جونم ایشالله همه چیز برای ورود یک فرشته کوچولو به زودی براتون مهیا بشه .


با دعای شما دوستای گلم حتمن میشه
ناز دختر رو ببوس
هما
17 بهمن 91 16:44
حالا بذار ايشالله بياد.........زود زود


ممنون عزیزم.ایشالا..