برای نی نی گلم

دونفره های منو بابایی

1391/11/7 23:06
نویسنده : مامان آینده
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ملوس مامانniniweblog.com

 

عزیزم نمیدونم چرا نوشتن برای شما اینهمه سخت میشه اما تو خلوت خودمون اینقدر باهات حرف میزنم که تمومی نداره.niniweblog.com

 

عزیزکم دو شبی بود که منو بابایی خونه عمو رضا و خاله فرزانه بودیم(عمو رضا دوست خیلی خیلی صمیمی بابا فرزام هست) جای شما و نی نی عمو رضا هم خیلی خالی بود آخه اونا هم هنوز مثه ما نی نی ندارن.niniweblog.com

 

خیلی زیاد بهمون خوش گدشت  niniweblog.com

 

تو این دو شب کلی هم در مورده شما و نی نی عمو رضا صحبت کردیم و تصور اینکه شما دوتا با هم بازی کنین خیلی برامون شیرین بودniniweblog.com

 

نی نی خوشگل مامان امروز خیلی دلم گرفت و کلی صورت قشنگ شمارو تصور کردمniniweblog.com

 

آخه رفتم دیدن یکی از همکارای قدیمم که نی نی شو 10 روزه بدنیا آورده وااااااای مامان نمیدونی چقدر گوگولی و ناز بود اسمه قشنگشم هلما بود.اینقده کوچولو بود که نگو اصلا جرات نمیکردم بغلش کنم خیلی دخمله ساکت و خوبی بود.niniweblog.com

 

خلاصه مامان کلی از همکارای قدیمشو دید و خوش گذروند.به جز هلما کوچولو دو تا نی نیه دیگه هم بودن که کلی سروصدا کردن و نمی شد ساکتشون کرد خیلی بامزه بود وقتی یکیشون گریه میکرد بقیشون جیغ میکشیدن  niniweblog.com

 

منم همونطور مات و مبهوت نگاشون میکردم آخه مامانت بچه داری بلد نیست و خیلی وقته که نی نی گولو تو اقوام نزدیکمون نداشتیمniniweblog.com

 

 بابایی در حاله خوابیدن و  کش و قوس بدن:هدیه داری چیکار میکنی؟

مامان:دارم وبلاگه نی نی رو آپ میکنم

بابا:پس بگو جیگرشو بخورمنیشخند

مامان:تعجب

عزیزکم از راه خیلی دور میبوسمتniniweblog.com

 

خدای خوبم مواظبه نی نی من باش تا همیشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دخترا
14 دی 91 12:08
سلام عزیزم.ایشالا زودتر گلت بیاد و سرگرمت کنه و بیشتر و بیشتر ازش بنویسی.


ممنون از لطفت عزیزم ان شاا... هر کی میخواد خدا بهش بده
بابابزرگ آیهان
15 دی 91 1:55
بگذارتا بیاید
سپهر بارد برایت غنچه عشق
زمان خنده و شوخ بازی
سیاهی ها همه رنگ امید گیرد
آرزو می کنم غنچه شما هم بزودی سالم و بدون دردسر گلدان زندگیتون رو زینت بدهد


ممنون از لطفتون
افسانه مامی پارمین
16 دی 91 2:16
دوست جونم
خیلی با احساس می نویسی . امیدوارم خدا هر جه زودتر یه نی نی سالم و صالح به شما اعطا کنه


ممنونم عزیزم حرفی که از دل بر آید بر دل نشیند
انقدر زندگی سخت شده که اگه اون طفل معصوم بیاد نه منو می بینه نه باباش با اینکه دلمون براش غش میره اما گناه داره حیفه بزرگ شدنشو نبینیم
گل منو ببوس
نانا و نینی جون
19 دی 91 11:44
سلام
خوبی عزیزکم
نینیت تو راهه انشاا...
انشاا... با چشمای پر از شوق و اشک مهربونی بگی نینی اومده


مرسی دوست خوبم
انشاا...
ممنون از دعای قشنگت
نانا و نینی جون
20 دی 91 19:39
سلام
درسته عزیزم موقعیت منو و تو خیلی فرق داره
من تک فرزندم و ... بخاطر خیلی چیزا باید نینیمون به اذن خدا زود بیاد


عزیزم ان شالله که هر چه زوردتر خدا یه نی نی تودلی بهت بده اما فکر نمیکنم آرزوی مادر شدن ربطی به تک فرزندی والدین داشته باشه موفق باشی
زهرا
23 دی 91 2:01
انشاا.. زودتر بیاد تو دلت ، از خاطرات لگد زدن نی نی بگی!آخه اون لحظه رو من خیلی دوست دارم


سلام دوست خوبم ممنون از دعای قشنگت ان شاالله
هما
25 دی 91 16:43
سلام.وبلاگ بامزه اي داريد.من شما رو توي پيوندهام گذاشتم با اجازه.........ممنون مي شم به من هم سري بزنيد


سلام عزیزم خیلی ممنون ان شاالله دوستان خوبی بمونیم
هما
30 دی 91 2:24
من برام جالبه كه ني نيتو شما خطاب مي كني..........خيلي برام جالب بود.چقدر بهش بها مي دي.آفرين


ممنونم عزیزم.به هر کس به قول شما بهابدیم یا احترام بذاریم یعنی داریم اول از همه به خودمون احترام میذاریم
به نظرم احترام گذاشتن به خودمون از احترام گذاشتن به خدا هم واجب تره!!!اگه به خودمون احترام بذاریم مرتکب گناه و اشتباه نمیشیم خدا هم راضی تره!!!!
مگه نه؟حتا تو خلوتمون