برای نی نی گلم

یه مامانه تنبل

1391/11/7 23:06
نویسنده : مامان آینده
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به نی نی گلم که الان تو بهشته و پیش فرشته ها داره شیطونی میکنهniniweblog.com

 

عزیز دله مامان من هر روز به شما کلی فکر میکنم niniweblog.comاما شما که نیستی من از بزرگ شدن و شیطونیات بنویسم.

عشقم

 مامان تازگیها یکم تنبل شده اما شما ناراحت نباشی ها بخاطره فصل زمستونهniniweblog.com

 

راستی بابا فرزام برات یه جفت جوراب خریده که دنیا اومدی پاهای کوچولو و قشنگت سرما نخوره حتمن عکسشو برات میذارم

عزیزکم نفسم خیلی دعا کن سال دیگه همین موقع ها شما تو دله مامان باشیniniweblog.com

 

به امید اون روز

میبوسمت کوچولوی قشنگم به امبد روزی که تو بغلم بخوابونمت  niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هما
26 دی 91 16:23
ايشالله سال ديگه اين موقع تو بغلت باشه ني ني


مرسی عزیزم منم برات همین آرزوی قشنگو دارم
زهرا
28 دی 91 2:00
منم خیلی تنبل شدم همسری بهم میگه تنبل خان ایشاا.. آرزو برآورده شه
افسانه مامی پارمین
28 دی 91 23:45
دوست جونم ، به خدا توکل کن . البته همت هم داشته باش دعا میکنم خدا یه نی نی خوشگل و سالم و نانازی بهت اعطا کنه


مرسی مامان مهربون به خدا که توکل داریم اما همت...
دعا کن زودتر گرفتاری اصلی حل بشه
دختر گل و قشنگمون رو هم ببوس عاشقشم